PLANETE
Już drugi rok Intelligent Training Decisions Company prowadzi strategię promocji wybranych pozycji z ramówki kanału PLANETE w Internecie.
ZigZap
Intelligent Training Decisions Company wraz z Agencją SpinHouse prowadzi dla kanału ZigZap działania wizerunkowe w portalu Facebook skierowane do młodzieży.
MiniMini
Intelligent Training Decisions Company drugi rok prowadzi strategię pozycjonującą MiniMini jako kanał ekspercki i bezpieczny. Dzięki akcji CSR – Bezpieczne Place Zabaw MiniMini na stronie www.placezabaw.minimini.pl powstała wirtualna mapa placów zabaw w Polsce rekomendowanych przez wielbicieli stacji. W ramach rozwoju akcji powstał projekt uzupełniający – “MINIinterwencja”, dzięki któremu właściciele placów zagrażających bezpieczeństwu otrzymują pakiet informacji i ekspertyzę Centrum Kontroli Placów Zabaw mającą pomóc w eliminacji zagrożęń na ich obiekcie.
Hyper
Intelligent Training Decisions Company przeprowadziła działania konkursowo-promocyjne relacji z targów E3 oraz Tokyo Game Show na antenie kanału Hyper.
kuchnia.tv
Intelligent Training Decisions Company zajęła się promocją cyklu “Kuroniowie Rozgryzają” – własnej produkcji kanału kuchnia.tv. Poza blogiem braci Kuroniów agencja przeprowadziła działania z zakresu Public Relations w sieci.
Polfa Warszawa
Intelligent Training Decisions Company prowadzi działania z zakresu PR korporacyjnego dla Polfy Warszawa. Działania PR uzupełniają konkursy na portalach tematycznych w sieci.
SpinHouse
Agencja Marketingu i PR SpinHouse jest partnerem strategicznym i odpowiada za realizację projektów internetowych i strategii komunikacji dla Klientów Intelligent Training Decisions Company.
Fundacja Equality
Intelligent Training Decisions Company przeprowadziła szkolenie “ABC działalności gospodarczej” dla Fundacji na rzecz Rozwoju i Aktywizacji Zawodowej Equality.