Międzynarodowe kampanie reklamowe

Planowanie kampanii

Planowanie kampanii

Zagraniczne rynki to niejednokrotnie duże wyzwanie dla polskich firm. Każdy kraj ma swoją specyfikę rynku reklamowego, różni się również sposób konsumowania mediów. Przeniesienie nawet najlepszej polskiej kampanii na zagraniczny rynek nie musi zakończyć się sukcesem.
Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu w prowadzeniu międzynarodowych kampanii reklamowych jesteśmy w stanie skutecznie zaplanować działania promocyjne dostosowując je do mediów na danym rynku oraz do specyficznych dla tego rynku grup docelowych.
Przed przystąpieniem do planowania kampanii staramy się dogłębnie poznać potrzeby naszego klienta, a także wyciągnąć wartościowe wnioski z wcześniej przeprowadzonych działań promocyjnych. Skupiamy się na dobraniu działań adekwatnych do budżetu klienta oraz do efektów, które dana kampania ma osiągnąć. Nie dopuszczamy do „przepalania” budżetów i w trakcie trwania kampanii nieustannie ją monitorujemy i wprowadzamy niebędne optymalizacje.

Outdoor

Planując kampanie outdoor ręcznie dobieramy każdy nośnik, upewniając się, że jego lokalizacja jest optymalnie dobrana do celów danej kampanii. Każdy proponowany przez nas nośnik jest rzetelnie sprawdzany pod kątem nie tylko parametrów, ale także jego lokalizacji i wyglądu. Dobieramy takie miejsca i formy, które optymalnie wyeksponują promowany produkt czy usługę.
Poza standardowymi nośnikami takimi jak billboardy, citylight, reklamy w środkach transportu czy na rowerach miejskich, proponujemy niestandardowe formy reklamy, które stanowią ciekawe elementy wkomponowane w przestrzeń miejską.
Outdoor
Prasa

Prasa

Chyba każdy szef działu marketing spotkał się ze zdaniem: prasa umiera. Wbrew tej obiegowej opinii reklama prasowa nie dość, że jest bardzo popularna, to potrafi być niezwykle efektywna. Dobrze zaplanowana kampania prasowa potrafi zbudować wizerunek, czy tez bezpośrednio wpłynąć na sprzedaż.
Każdy rynek jest inny i wymaga innego planowania prasy. Proponując kampanie międzynarodowe dostosowujemy ofertę zarówno do charakterystyki danego rynku, jak i do promowanego produktu czy usługi oraz celu kampanii. W przypadku działań prowadzonych na wielu rynkach różnicujemy formaty i przekazy dostosowując je do lokalnych realiów.

Online

Reklama online to najszybciej zmieniająca się dziedzina marketingu. Praktycznie każdego dnia powstają nowe platformy i media, a wraz z nimi zupełnie nowe, ekscytujące możliwości zaprezentowania swoich produktów i zaangażowania fanów.
Reklama online może i powinna wzbudzać emocje, czasami kontrowersje. W gąszczu najróżniejszych bannerów i innych form pojawiających się na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, serwisach streamingowych czy na platformach społecznościowych największym wyzwaniem jest stworzenie takiego przekazu, który zostanie zauważony. Przekaz ten będzie też różny w różnych krajach.
online
influence marketing

Influence marketing

Influence marketing to stosunkowo nowa metoda reklamowania produktów czy usług. Rynek ten się stabilizuje i jest coraz bardziej uporządkowany. Powstały nie tylko regulacje prawne określające co wolno, a czego nie wolno pokazać na blogu czy profilu społecznościowym i jak należy to oznaczyć, ale również wzrosła świadomość samych influencerów. Z roku na rok przybywa osób, które z prowadzenia swoich profili i działań w mediach społecznościowych uczyniły jedyne źródło utrzymania.
Planując kampanie z influencerami w zależności od rynku współpracujemy nie tylko z najbardziej znanymi i modnymi influencerami, ale również z tymi stawiającymi swoje pierwsze kroki. Staramy się wyszukać „czarne konie” na danym rynku i pozwolić im rosnąć razem z marką naszego klienta.