Public Relations
![kampanie PR](https://idtc.pl/wp-content/uploads/2021/04/kampaniePR.jpg)
Kampanie PR
Specjalizujemy się w tworzeniu długofalowych strategii PR na rynkach zagranicznych. Wieloletnie doświadczenie w kampaniach międzynarodowych pozwoliło nam wypracować optymalne metody wykorzystania możliwości współczesnego PR.
Realizując kampanie PR umiejętnie budujemy zainteresowanie społeczne tematyką związaną z usługami czy produktami naszych klientów. Zwracamy uwagę potencjalnych odbiorców na pokrewne tematy, a po osiągnięciu zainteresowania jesteśmy gotowi na skierowanie go w kierunku promowanych produktów czy usług, które w tej sytuacji stają się rozwiązaniem wykreowanej potrzeby rynkowej, wyzwania czy problemu.
Wirtualne biura PR
Wirtualne biuro prasowe to nowoczesne narzędzie pozwalające na zarządzanie relacjami z mediami. Tworzymy takie biura na rynkach docelowych naszych kampanii. Zapewniamy dziennikarzom zainteresowanych mediów dostęp do materiałów i informacji. Utrzymujemy stałe relacja z redakcjami, dziennikarzami, blogerami czy influencerami na bieżąco informując o przebiegu realizowanych przez nas kampanii, o nowych produktach czy usługach naszych klientów. Metodyczność prowadzonych przez nas działań i dostosowanie przekazu do realiów danego rynku sprawia, że świadomość marki naszego klienta systematycznie wzrasta.
Działania wirtualnego biura PR skupiają się nie tylko na stworzeniu dobrego wizerunku naszego klienta i oferowanych przez niego produktów, ale również na wykreowaniu przedstawicieli klienta na ekspertów od danej branży.
Biuro PR tworzy i rozbudowuje aktualną bazę wartościowych kontaktów w mediach, która jest dla naszych klientów cennym narzędziem marketingowym.
![wirtualne biura PR](https://idtc.pl/wp-content/uploads/2021/04/wirtualne-biura-PR.jpg)
![organizacja konferencji prasowych](https://idtc.pl/wp-content/uploads/2021/04/organizacja-konferencji-prasowych.jpg)
Organizacja konferencji prasowych
Konferencja prasowa to nie tylko wynajęcie sali, zapewnienie ciekawego przekazu oraz oprawy w postaci napojów czy cateringu. Głównym wyzwaniem jest zapewnienie wartościowych przedstawicieli mediów, którzy są zainteresowani tematyką. Z tego powodu pracę rozpoczynamy na wiele miesięcy przed planowanym wydarzeniem. Prowadzimy rozmowy z przedstawicielami mediów, staramy się wykreować zainteresowanie tematem i nawiązać osobiste relacje. Datę i miejsce konferencji proponujemy w porozumieniu z najważniejszymi interesariuszami. Dzięki takiemu podejściu organizowane przez nas konferencje charakteryzują się nie tylko pełną salą, ale również licznymi pytaniami z widowni i niejednokrotnie interesującą dyskusją.