Identyfikacja wizualna
Tworzenie identyfikacji wizualnej
Identyfikacja wizualna kampanii jest kluczowa dla efektywności prowadzonych działań marketingowych. Szczególnym wyzwaniem staje się w przypadku kampanii prowadzonych na wielu rynkach jednocześnie.
Dla realizowanych przez nas kampanii międzynarodowych proponujemy dwa podejścia do tego zagadnienia. W przypadku wyboru jednolitej identyfikacji wizualnej na wszystkich rynkach docelowych, dokonujemy analizy tych rynków i tworzymy identyfikację w taki sposób, aby była atrakcyjna i nie budziła kontrowersji w na żadnym z nich. W przypadku zróżnicowania identyfikacji w zależności od rynku docelowego wzbogacamy wspólną kreację o elementy atrakcyjne dla danego rynku lub też tworzymy zupełnie odrębne projekty, idealnie dostosowane do ich odbiorców w każdym z krajów. Oba te rozwiązania mają swoje zalety i wady, a dobór optymalnego zależy od rynków docelowych, promowanego produktu oraz celów kampanii.
Projektując identyfikację wizualną kampanii zdajemy sobie sprawę, że jest ona kluczowym elementem prowadzonych działań i niejednokrotnie będzie wpływała na postrzeganie promowanych produktów przez długie lata. Doświadczenie z wielu przeprowadzonych kampanii międzynarodowych pozwala nam zaprojektować przekaz, który z jednej strony jest bezpieczny i stonowany, ale z drugiej strony jest oryginalny i zostanie zapamiętany.
Materiały promocyjne
Kampaniom niejednokrotnie towarzyszy projektowanie i produkcja materiałów promocyjnych. W ich przypadku zawsze stawiamy na jakość i oryginalność. Staramy się nie powielać utartych schematów i przygotować dla klientów takie materiały i upominki, które zostaną dostrzeżone w gąszczu materiałów innych firm.