Realizacje

Intelligent Training Decisions Company zaplanowała i przeprowadziła zakup czasu antenowego dla kampanii promocyjnej “Kaleidoscope” w stacjach telewizyjnych w Wielkiej Brytanii, Włoszech i Szwecji w czerwcu 2011 roku. Łączna wartość kampanii przekraczała 2 000 000 zł brutto. IDTC dla kampani "Kaleidoscope" miasta Poznań

Intelligent Training Decisions Company przeprowadziła szkolenie “ABC działalności gospodarczej” dla Fundacji na rzecz Rozwoju i Aktywizacji Zawodowej Equality.

Szkolenie dla Fundacji Equality

Kampania promocyjna miasta Poznań skierowana do biznesu

Telewizyjna kampania międzynarodowa Miasta Poznań

Nazwa kampanii: Kaleidoscope

Spoty: 3 kreacje o długości 30 sekund

Kampania skierowana była głównie do trzech rynków UE:

  • Niemcy,
  • Wielka Brytania,
  • Hiszpania

Okres kampanii: 16 – 30 listopada 2010


W kwietniu 2010 kanał kulinarny Kuchnia TV wprowadzał do ramówki nową własną produkcję – program kulinarny “Kuroniowie rozgryzają”.

Strategię mediową kampanii wprowadzającej program oparliśmy na mixie akcji specjalnych w radiu (ChilliZet + Radio ZET), blogu kulinarnym braci Kuroniów na specjalnie stworzonej podstronie oraz mailingu i działaniach e-PR w intenecie.

Strategia mediowa dla kuchnia.tv

Przez cały 2010 rok wspólnie z kanałem filmowym Ale Kino! zrealizowaliśmy kilka projektów promocji cykli filmowych emitowanych w stacji (Godzilla vs. Ale Kino!, Ale Kino! mówi Gender, Ale Kino! mówi Konflikty) Doradzaliśmy klientowi jak precyzyjnie dobrać i zrealizować kampanie promocyjne oraz konkursy w stacjach radiowych oraz na portalach internetowych.

Promocja cykli filmowych w Ale Kino!

Bezpieczne Place Zabaw z MiniMini to nasza akcja społeczna, plasująca kanał MiniMini jako eksperta w kwestii bezpieczeństwa. Stworzyliśmy serwis internetowy dla mam z dziećmi, którego głównym założeniem było z początku polecanie sobie placów zabaw w okolicy i umawianie na wspólne pogawędki. Od czerwca 2010 akcja przybrała niespodziewanie szybki rozwój.

W ramach akcji zajęliśmy się badaniem placów zabaw w całej Polsce. Wraz z instytucją Centrum Kontroli Placów Zabaw badaliśmy place pod względem zgodności z normą bezpieczeństwa obowiązującą w UE: PN-EN 1107.

Pozyskaliśmy znaczące patronaty, m.in. Rzecznik Praw Dziecka, Instytut Matki i Dziecka, Fundacja KidProtect, Komitet Ochrony Praw Dziecka, Fundacja Mama i inne. Ekspercki kontent zapewnili nam:dietetycy, lekarze, fundacje zajmujące się bezpieczeństwem dzieci poza domem i w sieci i patroni.

O postępach akcji informujemy na bieżąco na administrowanej przez nas stronie, blipie, YouTubie oraz na FanPage’u akcji. Na FanPage’u każdy nowy fan to złotówka, którą MiniMini przeznacza na badanie kolejnych placów.

Bezpieczne place oznakowaliśmy specjalnymi tablicami jako plac rekomendowany przez kanał MiniMini.

Dodatkowo, umożliwiliśmy rodzicom przesyłanie informacji o niebezpiecznych placach zabaw w okolicy i zajęliśmy się interwencją u właścicieli. Na bieżąco informujemy rodziców na naszej stronie o postępach interwencji.

W okresie zimowym ruszyliśmy z dalszym rozwojem projektu. Zaczęliśmy kontrolować bezpieczeństwo i daliśmy rodzicom możliwość rekomendowania zamkniętych obiektów zabaw, w tym sal, lodowisk, basenów. Prowadzimy także interwencje na zgłoszonych przez rodziców obiektach, które według nich nie zapewniają pociechom bezpieczeństwa.

Promocję projektu wspierają stałe, intensywne działania ePR oraz akcje niestandardowe na największych portalach parentingowych w sieci oraz w społecznościach.

Akcja społeczna Bezpieczne Sale Zabaw z MiniMini