O firmie

Firma Intelligent Decisions Training Company powstała w 2006 roku i zajmowała się organizacją i przeprowadzaniem szkoleń z zakresu wybranych zagadnień marketingowych oraz finansowych.
Pod koniec 2009 roku IDTC zmieniła profil działań. Wychodząc na przeciw potrzebom klientów zajęliśmy się przede wszystkim opracowywaniem i wdrażaniem strategii mediowych dla reklamodawców na rynku polskim.
Pierwszym poważnym zadaniem było  tworzenie strategii mediowych oraz ich realizacja, dla kanałów tematycznych Canal + Cyfrowego (Planete, MiniMini, Hyper, ZigZap) oraz realizacja kampanii promocyjnych dla Ale Kino, DOMO i Kuchnia TV . Później doszły projekty dla Biura Promocji Miasta Poznań: strategie i realizacja (zakup) kampanii telewizyjnych na rynkach zagranicznych UE, jak choćby kampania "Kaleidoscope" i „Kaleidoscope EURO 2012”,  promujące wizerunek Miasta Poznań w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Szwecji, czy Hiszpanii.

Kolejne projekty to chociażby pełna obsługa w zakresie komunikacji marketingowej i mediowej takich klientów jak: Polfa Warszawa (Biotebal), Polfa Tarchomin (Tonasen), Polska Grupa Dealerów (kolejne kampanie OOH samochodów Infiniti), BMW Bawaria - działania w internecie, Maserati (OOH), Brubeck - odzież termoaktywna - full serwis, sieć restauracji Gusto Dominium - komunikacja i zakup mediów, JuicyJar - diety i detoksy - full serwis, Tabasco - PR, event, on-line, Kikkoman - PR, event, on-line, sponsoring